jueves, 10 de marzo de 2011

Hay anillas pero...

es muy difícil leerlas, no dejan. Hoy en Esmelle unas 300 gaviotas, un 80% Larus fuscus.
En los 5 minutos escasos que me dejaron ví cuatro, pude leer dos y afotar malamente y con prisas una.
L. fuscus, verde ER04, holandesa de Norman, (el que no contesta).

L. fuscus, azul ¿K?D*AS, belga del INBO. Dudo en la K, estoy a la espera de que me la confirme el anillador.

Este vino a buscar paz interior, supongo, y no tenía otro sitio en más de 2 Km. de playa,


No sé si consiguió encontrarse a sí mismo en la media hora que esperé a ver si acababa...

pero evidentemente la cagó,



las gaviotas se fueron y me amargó la tarde.
Lo siento pero hoy salí enfadado, ¡qué se le va a hacer!. El buen tiempo es lo que tiene...

Un saludo

3 comentarios:

Xabier Prieto Espiñeira dijo...

Non te me enfades por isto, Paco...
Ogallá que todos os "problemas" medioambientais fosen como "éste".
Creo que se un nacho non pode ir practicar Tai-chi á praia, en silencio, porque asusta unha especie tan ameazada como a Gaivota patimarela, apaga e vámonos.
Pediríache un pouquiño de sensatez para casos como este.
Un abrazo.
Xabi

Paco dijo...

Ola Xabi,
non me enfado polo Tai Chi, nin dixen nadiña de problemas ambientais. O meu cabreo é pola mala educación do tipo, porque ten dous Kilómetros de praia e foi avanzando ata xusto onde estaban elas e alí quedou.
O nachiño decatouse perfectamente que estaba eu ollando as gaivotas.

Lémbrote que as Larus fuscus están en pleno paso e que moitas descansan despois de facer centos de Km. do tirón.

¿Qué pensarías ti se vai e se pon a facer iso no medio cando ti estás censando nalgures?

Estou de acordo contigo en que ogallá todolos problemas ambientais sexan como este.
Unha aperta
Paco
(Mo podes crer, cando escribín a entrada presentín que ías decir o que dixeche).

Xabier Prieto Espiñeira dijo...

Ben, se vexo un tipo facendo iso en manga curta, cando eu censo (en pleno Xaneiro) pensaría que aínda quedan homes de verdade!!
Non vexamos maldade onde non hai, coño...que o home non foi "alí" a propósito para fastidiar...
Mira, Paco, a min tenme pasado que, censando en Ribadeo, aparecen as embarcacións do clube de remo de Castropol, cheos de rapaces. No momento é un fastidio, porque non imaxinas o que é ir por 754 A.penelope, e ter que empezar outra vez a contar. Pero logo penso na importancia que ten que os xóvenes se adiquen a unha práctica deportiva tan sostíbel como é o remo (en vez de facer outras cousas bastante máis chungas) e se me vai o cabreo.
E se as fuscus están en paso (xa o sei) pois digo eu que dispoñen de 3 km de praia para descansar tamén. No creo que este home (de aspecto tan sinistro) vai correndo detrás delas.
Non sexamos integristas, que xa hai demasiados por estas terras....E se queremos cambiar as cousas en serio hai que actuar con moita mán esquerda....
Un abrazo. Tómate unha estrella fresquiña á miña saúde.